Заснована на реальних історіях: розробники випустять гру про будні військових на Донбасі - відео

Автори хочуть показати проблему ментальної ізоляції на війні.

гра про будні військових на Донбасі фото

Українські розробники анонсували гру про будні військових на Донбасі під назвою The Point of no Return.

Про це повідомляє УНІАН.

Проект заснований на реальних історіях і покликаний підняти проблему ментальної ізоляції на війні. Він розповість історію одного солдата – від його рішення піти на війну до повернення додому та інтеграції в мирне життя.

Ілюстрації (facebook.com/thepointofnoreturngame)

"Це історія про досвід ментальної ізоляції на війні (в сеттингу війни на Донбасі) і про те, як, з іншого боку, спілкування і друзі-провідники в цьому світі здатні згладити найважчі моменти. У гри було кілька реальних прототипів, але на даний момент ми зрушили в бік збірних образів" – зазначив автор і ведучий геймдизайнер проекту, Олексій Фурман.

Автори The Point of no Return підкреслюють, що гра не буде класичним військовим шутером. Розробники хочуть, щоб якомога більше людей могли зрозуміти тих, хто знаходиться на передовій.

"Коли я працював фотожурналістом, провів два з половиною роки, фотографуючи тяжкопоранених українських військових, які повертаються додому. Мета цієї історії та інших інтерактивних проектів, створених мною за останні кілька років – розповісти за допомогою сучасних медіумів про важливі історичні ситуації, в яких опинялися люди. А також візуалізувати реальні локації, таким чином, щоб інші люди, що сидять вдома, могли краще зрозуміти досвід тих перших людей, які були на барикадах, в катівнях російських в'язниць, на позиціях українських військових в АТО. Хочу, щоб ми краще розуміли один одного, проявляли емпатію один до одного, щоб не було емоційної прірви між людьми", – говорить геймдизайнер проекту.

Гра The Point of no Return буде виконана в жанрі симулятора ходьби, де на чільне місце поставлена атмосфера, декорації та історія. У процесі гри головний герой буде спілкуватися зі своїм напарником по рації. Творці підкреслили, що надихалися такими проектами, як Firewatch, Virginia, Gone Home та No Response.

"З глобальних механік буде не тільки рація, а й мобільний телефон, на який приходитимуть повідомлення від рідних головного героя, але в цілому на різному рівні готовності у нас й інші невеликі механіки, на зразок тепловізора", – розповів Олексій Фурман.

Всього над проектом встигло попрацювати понад 15 осіб – концепт-художник, військовий консультант, геймдизайнер, наративні дизайнери, композитор та інші. Кошти на створення гри були виділені Українським Культурним фондом.

"Повний бюджет проекту – це 853 035 грн. Однак з цих грошей потрібно відняти обов'язкові витрати на зразок податків, аудиту та оплати роботи бухгалтера, юриста, комунікаційного менеджера. Решту коштів спрямовано на розробку демоверсії. Але ми плануємо розробляти гру і далі на заряді ентузіазму, використовуючи існуючі технічні напрацювання. Думаємо і про Epic MegaGrants – вже є українські проекти в розробці, які його отримали, отже шанс точно є", – зазначив Фурман.

Демоверсія The Point of no Return вийде протягом найближчого тижня в Steam і в сервісі Itch.io. А повноцінний реліз, за словами розробників, відбудеться в 2021 році.

Як повідомляв Realist, французький розробник під псевдонімом FibreTigre випустив гру, в якій можна змінити ключові події в житті людства, наприклад, такі як винахід колеса, і «переписати» всесвітню історію.

Читати всі новини