Після щеплення Pfizer у жінок ростуть груди: лікарі назвали причину

09 липня 2021 | 18:20
Чому груди ростуть після вакцини Pfizer - відповідь лікарів - фото 1

У світі жінки почали масово повідомляти про збільшення грудей після вакцинації від коронавіруса американською Pfizer.

Про це повідомляє портал NRK .

Читай також: Вакцина Pfizer з'явилася в Україні: чим вона відрізняється від інших - головні факти

Зокрема, сімнадцятирічна Емма з міста Осло повідомила, що через побічний ефект після вакцинації їй знадобився бюстгальтер на один розмір більше.

Крім того, американська блогерша Ель Маршалл повідомила, що зробила вакцину Pfizer від коронавірусу і несподіваний побічний ефект її порадував. Про те, що груди виросли на два розміри, блогерша розповіла у відео в ТікТок.

"Все життя у мене був перший розмір, а Pfizer збільшив його до третього", - зазначила Маршалл.

@ellemarshalll

i was confused what was happening xx#GetGrafting #foryoupage

♬ original sound - Chips999

Публікація дівчини стала вірусною і набрала 1,6 мільйона переглядів. У коментарях багато дівчат повідомили, що з ними сталося те ж саме

Що кажуть в Pfizer?

У компанії заявили, що не чули про такі випадки, однак не виключають, що такий ефект може спостерігатися.

Коментарі лікарів

Лікар Хайнріх Бакманн вважає, що такий ефект, найімовірніше, пов'язаний з розширенням лімфатичних вузлів - так проявляється реакція організму на введення препарату. За його словами, це тимчасове явище.

У свою чергу представник Норвезького агентства лікарських засобів Стейнар Мадсен також повідомляє, що це явище має короткостроковий характер. Раніше він вже чув про подібні випадки у мешканок США. Приблизно у 10% вакцинованих жінок після першого щеплення збільшувалися лімфатичні вузли. Це і було причиною відчуття зростання грудей.

Як передає "Лента.ру", пластичний хірург, доктор медичних наук Ігор Короткий повідомив, що подібні випадки можуть бути пов'язані з певним рівнем хронічного запального процесу, тому що кожне щеплення - це викликане захворювання.

"Під час хвороби у людини можуть набрякати ті чи інші частини тіла, особливо лімфоїдна тканина, залозиста тканина, з якої складається молочна залоза", - повідомляє Короткий.

При цьому, за його словами, можливий мікротромбоз вен молочної залози. Такі ж явища цілком можуть мати місце в яєчниках і взагалі у всіх органах. Чоловіки, за словами лікаря, можуть зіткнутися "і з набряками простати, і з набряками яєчок".

Нагадаємо, у Вінницькій області чоловік помер через чотири години після щеплення вакциною Pfizer. Смерть зафіксували 2 липня о 18:02.

Читайте Realist в Google News
Надія Ковтан