– А не боїтесь, що читач у певний момент може розпочати управляти Вами, маніпулювати, аби Ви писали те, що однозначно йому сподобається?
– Управляти – ні, але може щось підказати. Я на критику зважаю.
– Невже не маєте остраху, що талант може вичерпатися, що читач розчарується?
– Та ні. Це ж… Це природне, це ж моє.
Якщо не буду писати... У світі стільки цікавих занять! Я, наприклад, педагог професійний, кандидат наук і навіть був доцентом свого часу. Кину писати – піду працювати до школи. З великим інтересом. Куди-небудь на Донбас поїду.
Ми зараз їздимо, багато допомагаємо школам, спілкуємося з вчителями, дітьми. Це страшенно цікаво і страшенно важливо. Ти бачиш, як змінюється тканина суспільства. Розумієте, країна змінюється не на рівні президента, не на рівні прем'єр-міністра. Вона змінюється на рівні, так би мовити, пересічних українців, майбутнього нації.
Школярик закінчив другий клас і на лінійці не співає гімн, а тут щось з ним сталося і на перше вересня він вивчив усі слова. І не тому, що йому вчителька наказала, а тому, що певні думки у нього в голови рояться, свідомість гартується. І справа не в гімні. Справа в тому, що ці діти – як соняшники: вони повертаються за сонцем, вони спостерігають, як життя рухається, вони намагаються на це життя реагувати.
З ними в чомусь набагато цікавіше, ніж з дорослими. З ними набагато складніше сфальшивити, бо вони цю фальш миттєво відчувають. Останнім часом трапляється читати вірші саме дітям, і це набагато вимогливіша аудиторія. Вони не будуть викручуватися, вони все просто в очі тобі скажуть.